تنگ كردن واژن بدون جراحي

۲۰ بازديد

 

تنگ كردن واژن (tightening Vagina) يكي از مشكلاتي است كه عمدتا مطرح كردن اين موضوع براي زنان بسيار دشوار است عمدتا زناني كه از افتادگي و گشادي واژن رنج مي برند دچار مشكلات روحي و رواني چون عدم اعتماد بنفس، افسردگي، استرس و گاهي ترس از برقراري رابطه جنسي با شريك زندگي خود مي باشند. روش هاي درمان كيلينيكي معمولا هزينه هاي زيادي دارند و عمدتا نياز به مراقبت هاي پس از جراحي دارند. در اين مقاله روش هاي خانگي وگياهي تنگ كردن واژن بررسي شده است.
دلايل سستي و افتادگي واژن

روش هاي تنگ كردن واژن
روش اول: تمرينات ورزشي
1- كشش لگن

تمرينات كششي لگن براي عضلات كف لگن طراحي شده‌اند و مي‌توانند از بروز شل شدگي در ناحيه‌ ي لگن جلوگيري كنند.

روش انجام:

روي صندلي بنشينيد به طوري كه پاهاي‌تان جدا از هم باشند.
دست‌ها را روي زانو قرار دهيد به طوري كه آرنج بيرون باشد.
رو به جلو خم شويد، آرنج را خم كنيد و سپس وزن قسمت فوقاني بدن را بر روي ران خود قرار دهيد.
سپس، بازوها را باز كنيد، قفسه‌ي سينه را بالا ببريد و قسمت جلويي لگن را بالا نگه داريد در حالي كه قسمت عقبي پايين است.

2- اسكات

با انجام تمرين اسكات، مي‌توانيد به طور طبيعي واژن خود را تنگ كنيد. اين تمرين بسيار موثر است.

روش انجام:

پاها را بيش‌تر از عرض باسن باز كنيد. انگشتان را در در زاويه‌ي حدودا ۳۰ درجه قرار دهيد.
باسن‌تان را طوري عقب بدهيد كه انگار مي‌خواهيد روي يك نيمكت بنشينيد.
دوباره به حالت ايستاده برگرديد. فقط يادتان باشد كه در هنگام برگشتن به حالت ايستاده فشار بايد روي پاشنه‌ي پا باشد زيرا اين كار به جلوگيري از بلند شدن بر روي انگشتان پا كمك مي‌كند.

ادامه مطلب....

خارش در لبه بیرونی واژن ممکن است به عوامل مختلفی برگردد، از جمله عفونت‌های قارچی یا باکتریایی، التهابات پوستی، حساسیت‌های شیمیایی یا حتی تغییرات هورمونی. یکی از راه‌های درمان خانگی برای کاهش خارش، استفاده از ژل آلوئه ورا می‌باشد. آلوئه ورا دارای ویژگی‌های ضد التهابی و آرامش‌بخش است که می‌تواند به تسکین خارش و التهابات مرتبط با آن کمک کند. برای استفاده، می‌توانید ژل آلوئه ورا را به طور مستقیم بر روی منطقه‌ی متأثر اعمال کرده و صبر کنید تا جذب شود.

 

در صورتی که خارش به دلیل عفونت قارچی باشد، استفاده از یکپارچه‌های ضد قارچ مانند کرم‌ها یا شیاف‌های دارویی می‌تواند موثر باشد. همچنین، حفظ بهداشت مناسب و استفاده از لباس‌های مناسب و تهویه درست محل زندگی نیز می‌تواند در کاهش خارش و پیشگیری از بازگشت آن مؤثر باشد. در هر صورت، اگر خارش به مدت طولانی ادامه داشته و یا با علائم دیگری همراه باشد، توصیه می‌شود که به متخصص زنانه یا پزشک مراجعه کنید تا علت آن شناسایی شود و درمان مناسب انجام شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.